maandag 24 mei 2010

kaartjes gemaakt in het pinksterweekend

Hier komen ze dan mijn eerste kaartje op mijn blog.
Ik ben druk bezig geweest tijdens het pinksterweekend.

Eerst een kerstkaartje


Ik heb gebruik gemaakt van:
-> een kerst stempel van het kruidvat
-> de eerste serie floralponsen van Nellie Snellen
-> kaartkarton blauw,groen en wit
-> scrapvel van de Action
-> brads voor de bloemen

scrapkaart met digi stamp


ik heb gebruik gemaakt van:
-> een sketch van house of sketches
-> een digi stamp van Sliekje
-> blauw kaartkarton
-> paars scrappapier
-> letter stempels
-> blauw lint
-> floral ponsen Nellie Snellen serie 1 + xxl pons
-> paarse eyelets

nog een kerst scrapkaart



ik heb gebruik gemaakt van:
-> een Ollyfant stempel
-> floral ponst blaadje Nellie Snellen
-> Marianne Design paper flowers
-> scrappapier kerst
-> rand pons kars
-> blauw en rood kaartkarton

scrapkaart met digi stamp



Ik heb gebruik gemaakt van:
-> paars  en oranje kaartkarton
-> oranje scrappapier
-> creatable vlinder van Marianne Design
-> achtergrond embossing folder van Crafts too
-> digi stamp van Sliekje
-> paars lint
-> brads in verschillende vormen

scrapkaart


ik heb gebruik gemaakt van:
-> paars, groen en wit kaartkarton
-> een sketch van Tiets
-> een digi stamp van Sliekje
-> paars scrappapier
-> cuttlebug embossing folder
->paars lint
-> strass steentjes
-> tekst stempel

Laat me weten wat je van mijn kaartjes vind!

Liefs,
Chantal


Geen opmerkingen: