maandag 28 juni 2010

2 Ollyfant zomer scrapkaartjes

Hoi,

Ik heb weer 2 kaartjes gemaakt.
Dit keer 2 kaartjes met mijn nieuwe Ollyfant stempels, ze zien er zo zomers uit, dat de ideeen gelijk in mij opkwamen.


Het meisje

ik heb gebruik gemaakt van:
-> blauw en rood kaartkarton
->rood/wit/blauw scrappapier
-> Nellies Snellen Multi frame die
->Crafts too Embossing folder
-> Ollyfant clearstempel van Kars
-> inkt om mijn stempel mee in te kleuren
-> Floral ponsen van Nellie Snellen
-> witte brad bloem
-> rode en blauwe strasssteentjes
-> wit dmc garen
-> Marianne Design, Elines tekst borduren mal

Het jongetje


ik heb gebruik gemaakt van:
-> rood en blauw kaartkarton
-> strand scrappapier
-> zee scrappapier
-> Martha Stewart punch around the page
-> Ollyfant clearstempel van Kars
-> inkt om mijn stempel mee in te kleuren
-> Marianne Design, Elines tekst borduren mal
-> rode en blauwe strasssteentjes

Laat weten wat jullie er van vinden

Liefs,
Chantal

1 opmerking:

Wendy Koorevaar zei

Ze zijn erg leuk geworden Chantal, heel zomers!

Groetjes,
Wendy