donderdag 15 juli 2010

2 Challenge creaties

Hoi Allemaal,

Zoals jullie merken vind het maken van Challenges op blogs erg leuk.
Ik wil graag nieuwe dingen proberen en om via een Challenge te werken krijg ik voor mijzelf deze uitdaging.
Deze keer wederom 2 Challenges gemaakt.

De house of sketches blog



De opdracht was om te werken via de sketches en als optie een magnolia stempel te gebruiken.

Ik heb gebruik gemaakt van:
-> de sketch van house of sketches
-> een magnolia stempel ingekleurd met inkt
-> Blauw, groen en paars kaartkarton
-> Crafs too Embossingfolder voor de stansmachine
-> blauw en groen lint
De bloem die de magnolia vast houd is door mij zelf gemaakt via lint en borduren
-> Floralponsen van Nellie Snellen
-> 2 groene brads
-> 3 paarse ronde strassstenen
-> 3 paarse hartjes strassstenen
-> Tekststempel van Studiolight



De opdracht maak iets 'Alles behalve een kaart'

ik heb gebruik gemaakt van:
-> blauw en geel karton
-> blauw scrappapier
-> magnolia stempel ingekleurd met inkt
-> Martha Stewart pons
-> 2 sterren brads
-> 1 sneeuwster brad
-> blauw en geel lint

En leuk doosje op met kerst cadeau te doen.

Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: