maandag 23 augustus 2010

Traktatie uitgedeeld voor mijn verjaardag op het werk

Hallo allemaal,

Afgelopen 9 augustus was ik jarig.
Aangezien ik op een kinderdagverblijf werk, willen ze graag dat je daar ook je verjaardag viert.

Dit heb gedaan, wat erg leuk was, van mijn lieve collega's een hoop knutselspullen gekregen.
En van de kindjes een mooie creatie.

Ik was in een creatieve bui en heb dus iets gemaakt om uit te delen.

Voor de kinderen:

Ik heb gebruik gemaakt van:
-> Een mal om taartpuntjes te maken
-> diverse kleuren cardstock
-> een taart stempel van kars
-> inkt en een waterpenseel voor de stempels
-> foamfiguren voor op de taart
-> smoeltjes ( mini speculaasjes) voor in de taartpuntjes

Voor de collega's:
     

Ik heb gebruik gemaakt van:
-> een mal om deze tasjes te maken
-> diverse kleuren cardstock en scrappapier
-> lintjes
-> creatable bloemen en vlinders
-> diverse ponsen, figuurscharen voor de randjes
-> Merci chocolade voor in de tasjes

Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: