zaterdag 14 mei 2011

Verjaardagskaart voor mijn vader

Hallo Allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn vader's verjaardag.


Ik heb gebruik gemaakt van:
-> De basis is hetzelfde als van een taartkaart. maar ipv een klein doosje heb ik een groter doosje gemaakt. Hierin komen wat vishaakjes en kikkersetjes voor het vissen.
-> Groen, blauw en geel kaartkarton
-> Groen en blauw designpapier
-> Ollyfant stempel van twinsethobby ingekleurd met inkt
-> Floral ponsen van Nellie Snellen
-> Creatable bloemblaadjes van Marianne design
-> Multi frame die van Nellie Snellen
-> Mica voor in de opening van het doosje.
-> Sew easy om het zakje voor het label vast te maken. (geel dmc)
-> groen en blauw lintje
-> 1 eyelet en 3 brads (wit)

Laat weten wat je er van vind

Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: