zondag 21 november 2010

Beterschapsdoosje en 3 geboortekaarten

Hallo allemaal,

Deze keer een beterschapsdoosje en 3 geboortekaartjes.
Mijn oma heeft een paar dagen in het ziekenhuis gelegen
toen heb ik dit doosje voor haar gemaakt met een paar speculaasjes erin.


Ik heb gebruik gemaakt van:

-> Groen karton voor de basis
-> roze en wit kaartkarton (restjes)
-> patroontje van Kitty Franken
-> Martha Stewart graspons
->Martha Stewart border pons
-> Nellie Snellen floral pons
-> tekst sticker beterschap
-> gouden strass steentjes

ik heb de volgende geboorten kaarten gemaakt


Voor het meisjes kaartje heb ik gebruik gemaakt van:

-> Geel karton in een cirkel gesneden met een cirkel snijder
-> 2 rode rondjes gesneden met een cirkel snijder
-> Een 3d-plaatje
-> Een tekst sticker

Voor de 2 jongenskaarten heb ik gebruik gemaakt van:

Deze 2 kaarten zijn gemaakt op bestelling en heb ik gehaald uit het blad Mijn hobbykaart.

Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: