zondag 21 november 2010

Daar ben ik weer

Hallo allemaal,

Ik ben een tijdje weggeweest, maar weer helemaal terug.
Ik heb een beetje last gehad van een creatieve blokkade.
Maar gelukkig ben ik daar weer helemaal van terug gekomen.
En zal daarom deze week wat achterstallige kaarten/doosjes plaatsen.

Te beginnen met deze kaart:
Een felicitatie kaart voor mijn buurjongen.


Ik heb gebruik gemaakt van:

-> groen kaartkarton
-> groen scrappapier
-> Martha Stewart punch around the page
-> Martha Stewart gras pons
-> 3 kleine knoopjes
-> digi stamp van Dustin Pike ingekleurd met potloden en doezelaars

En een verhuiskaart voor mijn oma die verhuist is



Ik heb gebruik gemaakt van:

-> groene kaartkarton
-> wit kaartkarton
-> een restje groen design papier
-> creatable van marianne design
-> Martha Stewart pons
-> wit lint
-> witte brads
-. een oud sleuteltje

Tot snel en Liefs,
Chantal



Geen opmerkingen: