maandag 14 februari 2011

5 CAS kerstkaartjes

Hallo Allemaal,

Omdat ik ieder jaar weer kerstkaarten te kort kom, en omdat wanneer je tijden achter elkaar alleen maar kerstkaarten maakt, je graag wat anders wilt doen.
Bedacht ik om dit jaar gehele jaar door wat kerstkaarten te maken.
Dit deed ik al maar kwam toch te kort omdat ik voor kaarten koos met veel werk (denk aan scrapkaarten)
Daarom kies ik er dit jaar voor om naast de scrapkaarten en borduurkaarten ook CAS kaarten te maken.
Hieronder  zien jullie het resultaat van de eerste 5.
Ze zijn nog niet helemaal naar mijn zin, maar misschien hebben sommige van jullie tips. (tips zijn altijd welkom)



Ik heb gebruik gemaakt van:
-> Een sketch van de clean and simple stamping blog
-> Kaartkarton in de kerstkleuren en wit
-> Goud en zilver design papier
-> Een stempeltje (kruidvat) in de kerstkleuren gestempeld
-> De rondjes met tekst heb ik op de computer gemaakt en zullen binnenkort op mijn blog te downloaden zijn.
-> Multi frame die van Nellie Snellen ( het knoopje)
-> stukjes lint in de kerstkleuren.

Laat me weten wat je er van vind
Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: