dinsdag 15 februari 2011

Een hanger voor aankomende grootouders

Hallo Allemaal,

Afgelopen weekend heb ik te horen gekregen dat mijn oud tante en oud oom in mei wederom oma en opa worden. Dit vond ik wel een kaartje waard, wij weten nog niet wat het word vandaar deze kaart met 2 kanten.

een meisjes kant

een jongens kant

Ik heb gebruik gemaakt van:
-> Wit, baby roze en baby blauw karton
-> Creatable van Marianne Design
-> Stempels Eline's toddlers van Marianne design ingekleurd met inkt
-> Het witte randje heb ik gemaakt voor de mal op wit papier te leggen en deze met potlood omtrekken.
Daarna uitgeknipt en aan beide kanten een uitgesneden creatable geplakt.
Zodat je een hanger krijgt met een jongens en een meisjes kant.
-> tekststicker waarvan ik het woord 'of' heb gemaakt en een sticker met 'gefeliciteerd een kleinkind'
-> een lintje zodat je de hanger kan ophangen
Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: