zaterdag 22 januari 2011

2 schoffies

Hallo Allemaal,

Dit keer heb ik mijn nieuwe schoffie stempels gebruikt op 2 kaartjes,
een meiden en een jongenskaart.


Ik heb gebruik gemaakt van:
->Groen, geel kaartkarton
-> Designpapier roze met stippen
-> Martha stewart punch around the page
-> Creatable van Marianne design
-> Multi frame van Nellie Snellen
-> Schoffie stempel van Nellie Snellen ingekleurd met inkt
-> Sew easy met DMC garen
-> Pearl maker pen voor de pareltjes



Ik heb gebruik gemaakt van:
-> donkerblauw, groen en licht blauw kaartkarton
-> groen geblokt design papier
-> Multi frames van Nellie Snellen
-> Schoffie stempel van Nellie Snellen ingekleurd met inkt
-> Een klein stukje wit DMC garen
-> lint
-> groene brads
-> Wit potlood voor de tekst
-> zwarte fine liner voor de zwarte streepjes om het stempel afdrukje

Ik hoop dat jullie ze weer leuk vonden

Liefs,
Chantal



1 opmerking:

Rianne zei

Leuk!!!
Vooral de jongenskaart vind ik helemaal leuk :)