zondag 2 januari 2011

Kerstlantaarns

Hallo allemaal,

Het is misschien een beetje laat maar bij deze heb ik ook nog 2 kerstlantaarns gemaakt voor mijn collega's.

Ik heb gebruik gemaakt van:
-> de workshop van stempel ein mal eins
-> goud, groen en rood karton
-> design papier (kerst)
-> Creatables van Marianne design
-> Lint
-> Stempel van magnolia ingekleurd met inkt
-> een kraaltje boven op de deksel
-> hulsttak en blad pons van Nellie Snellen haar floral ponsen
-> Een waxine lichtje op batterijen van de action.

Wat ik zelf heb toegevoegd:
Is op de bodem heb ik ten hoogte en grootte van het waxine lichtje een rondje gemaakt waarin het waxinelichtje komt te staan, net als in een echte lantaarn.










Laat weten wat jullie ervan vinden.

Sommige foto's zijn een beetje uit hun verband getrokken, maar dat krijg ik op dit moment niet goed voor elkaar. :S

Liefs,
Chantal

Geen opmerkingen: