zondag 16 januari 2011

Kaarten op bestelling

Hallo Allemaal,

Ik verkoop mijn kaartjes ook en dit maal een paar kaartjes die ik op bestelling heb gemaakt.
Zij wilde graag 2 jongenskaarten en 2 meisjeskaarten hebben.
En daarom heb ik deze kaarten gemaakt.


Ik heb gebruik gemaakt van:
-> Blauw, groen, bruin en een restje rood karton
-> Cirkelsnijder voor de rondjes en de boom.
-> Embossing folder voor de cuttlebug (met boomstronk motief)
-> Martha Stewart graspons
-> Stempel van Ollyfant ingekleurd met inkt
-> potlood voor de steeltjes van de appeltjes
-> Tekst sticker


Ik heb gebruik gemaakt van:
->Oranje, blauw en groen kaartkarton
-> Mica vel
-> Embossing folder voor de cuttlebug met vlinders
-> Martha Stewart graspons en hekjes pons
-> Multi frame die van Nellie Snellen
-> Ollyfant stempel ingekleurd met inkt
-> Lint
-> tekst sticker


Deze 2 kaarten beschrijf ik tegelijk omdat ik gebruik heb gemaakt van dezelfde schets alleen in 2 varianten.

Ik heb gebruik gemaakt van:
-> Groen, geel, blauw, paars en roze karton
-> Multi frame van Nellie Snellen
-> Creatables van Marianne design
-> Ollyfant stempels ingekleurd met inkt
-> lint

 Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze kaarten.
Vanavond volgen er nog meer kaartjes die ik met mijn nieuwe spullen heb gemaakt.
Want gisteren ben ik weer naar de hobbywinkel geweest en kon het niet laten weer iets te kopen.

Liefs,
Chantal


Geen opmerkingen: